Шанхайн олон улсын арьс ширний 2019 оны ээлжит үзэсгэлэн

Шанхайн олон улсын арьс ширний 2019 оны ээлжит үзэсгэлэнд манай компани 2 дахь жилдээ үзэсгэлэн гаргагчаар амжилттай оролцлоо.  

Энэхүү үзэсгэлэн нь Арьс ширний үйлдвэрлэлийн салбарт дэмжлэг болох олон улсын хамгийн том арга хэмжээ ба 2019 оны 9-р сарын 3-наас 5-ны өдрүүдэд 22 удаагаа зохион байгулагдлаа. Шанхайн Олон улсын үзэсгэлэнгийн төв гарсан тус үзэсгэлэнд 34 улсын 1056 үзэсгэлэн гаргагчид бараа бүтээгдэхүүнээ дэлгэн 23,300 гаруй зочдод танилцууллаа. 20,000 гаруй худалдан авагч нь Хятадын томоохон үйлдвэрлэлийн мужуудаас ирсэн байна. 

Үзэсгэлэнгийн тайланд арьс ширний салбарын асар их боломж, шинэлэг зүйлийг дахин харуулсан боловч зах зээл хамгийн хүнд хэцүү цаг үеийг даван туулж байгааг нотлон харууллаа гэжээ. АНУ болон БНХАУ-ын хоорондын шийдэгдээгүй худалдааны маргаануудаас түүхий эдийн илүүдэл арьсны салбарт бий болсноор арьс ширний үнэ буурахад хүргэж, синтетик болон бусад нэмэлт материалуудын эрэлт бий болж, өрсөлдөөнийг нэмэгдүүлэн, арьс ширний талаархи буруу ойлголт бий болгож сөрөг сурталчилгаа болгон ашиглаж байгаа нь энэ салбарт ихээхэн нөлөөлж байна. Мөн тайланд Арьс ширний салбарынхны хэцүү үеийг даван туулах стратегийг тодорхойлж “Бүх Хятадын арьс ширний үзэсгэлэн (ACLE) 9-р сарын эхээр Хятад улс АНУ-ын эсрэг өрийн үнийн тарифын сүүлийн шатыг зарласны дараа болсон юм. Эдгээр шинэ тариф нь давсалсан арьс шир, хагас боловсруулсан вет блю-н импортод нөлөөлж болзошгүй юм. Мөн худалдааны дайны тасралтгүй хурдацтай байдал нь Хятад, АНУ болон бусад орнуудын арьс ширний үйлдвэрүүдэд болон  дэлхийн эдийн засагт ихээхэн хор хөнөөл учруулж байна. Гэсэн хэдий ч, салбарынхан үргэлж уян хатан, өөдрөг үзэлтэй байдаг тул үзэсгэлэнд оролцогчид хямралыг даван туулахдаа гайхалтай авъяас чадварыг харуулсаар байна. Хамгийн гол стратеги үе шат бол зах зээлийг эрэмбэлэх, үнийн стратегиа тохируулах, үйлдвэрлэлээ тогтвортой байдлын шаардлагад нийцүүлэн, эцсийн эцэст хамгийн чухал нь. арьс ширний давуу талыг хэрэглэгчдэд сурталчлах нь зүйтэй юм” гэжээ.

Арьс ширний үйлдвэрлэлийн инноваци, залууст чиглэсэн сайн маркетинг, бүтээлч хандлага, арьс өнгөний ирээдүйг дахин төлөвлөх зэргийг багтаасан нэгдүгээрт нь Арьс ширний дүр төрхийг хэрхэн хувиргах вэ?, хоёрдугаарт арьс яагаад ашигладаггүй вэ? гэсэн 2 сэдвийг хөндсөн арга хэмжээг зохион байгууллаа.